mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

Midnatt i Paris

Kategori: Allmänt

var på bio i centrum för första gången på jag vet inte hur många år.
Något som bara händer i på våran biograf är att en film som ska vara 2.10min lång slutar efter 1.20min.
Förklaring; mitt i filmen blir det ett hopp sen skakar filmen ett bra tag, så förmodligen var det inte bara en min som försvann där utan ca 40min, sånt man får räkna med när biljett priset är endast 85 spänn! Blev påminnd om varför man inte ska gå på bio där, det är inte första gången man inte får se hela filmen.
Det jag såg av filmen var iaf good

Kommentarer

  • Linn säger:

    haha! och stolarna som man får träsmak av efter 5min. skolbiominnen!

    2011-10-18 | 15:38:32
    Bloggadress: http://way-i-am.blogspot.com/
  • Maria säger:

    ha ha låter som smala sussie! jag såg den parisfilmen hemma häromdan tyckte den var jättekul! älskar woody allens filmer

    2011-10-20 | 19:11:15
    Bloggadress: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: