mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

välkommen till leksand

Kategori: Allmänt

 
 
En smart en har kommit på att hon kan koppla mobilinternetet till datan, så nu sitter jag här med tre månader att ta igen. Det får bli en snabbspolning helt enkelt!
Har kommit fram ordentligt, bor precis vid Siljan, först bodde jag i brun12 i en månad=fulstuga men i onsdags flyttade vi till 31an Tallbacken 2= FINstuga så nu leker livet vill jag lova!
 
Insparksveckan såg ut lite så här:
Grillning
Poängjakt
Team House; Elin, Amanda, Amelie, Sandra och jag
På avslutningskvällen/kräftskivan gällde det att dekorera sitt bord efter den musikgenger man haft under veckan.
Alla grupper fick göra ett uppträdande på scen, synd för er är att jag inte vet hur man lägger upp filmklipp
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Toppen, har liksom tröttnat på det där laxfisket:) ser framemot snabbare uppdatering i framtiden.
    kram

    2012-09-24 | 17:35:59
  • Susanne säger:

    Glömde förstås skriva mitt namn/kram igen

    2012-09-24 | 17:37:20
  • Elina säger:

    Jaa äntligen bloggar du! 😃

    2012-09-25 | 08:31:44
  • pontan säger:

    de va tamefan på tin!

    2012-09-26 | 12:15:54

Kommentera inlägget här: