mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

EN MORGON MED MAHER

Kategori: Allmänt

Maher: jag svär jag trött på livet, jag orkar inte mer
Jag: det har ju du varit så länge jag känt dig
M: JAHOD! jag trött på dig!
M: Mathilda när jag starta mitt företag(taxi företag) du ska köra taxi hos mig då??
Jag: HAHAhahahahahaaaa! nej
M varför du skrattar så här? vad e det för fel på dig??
Jag: äh, jag passar nog inte som taxichaffis bara..
M: va eee deee med dig, jag förstår inte, det finns massa bra jobb som du passar för...du kan bli sån där tjej med väska på flygplanet
Jag: flygvärdinna?
M: JA! så kan du gå där och vinka, le och vicka på rumpan!
Jag:..eh det tycker du passar mig?
M: ja preciiiis, du är lång och du får MASSA pengar!


Jaha men dåså, så enkelt är det, jag grubblar verkligen i onödan!

Kommentarer

  • Elina säger:

    Det där med att gå och vifta på rumpan är ju helt klart du!

    2011-10-06 | 17:24:51

Kommentera inlägget här: