mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

Julfieest

Kategori: Allmänt

i Linköping... varsågoda, bildregn:




Christian tvingades köpa nya skor, pga. Ebbe -tjejerna kommer i aftonklänning, du kan för fan inte komma i gympaskor!



Mikaela och Linda





Lasse Kroner var konfransier..han är alltså den lilla gubben uppe på scen

jäävligt snygg pose

jäävligt snygga poser!

September var där.. det är hon den suddiga bruden på scen..

Ungefär så var det, festen avslutades på Linköpings "bästa ställe" Sliver..tror jag, men det stället finns inte så mycket att säga om.

Bilderna på alla chefer sparar jag tills det blir löneförhandling

Kommentarer

  • elina säger:

    Haha slutkommentaren är ju för skön!

    Ps. Tok snygg du va!

    2011-11-08 | 08:53:41
  • Linn säger:

    håller med elina :)

    2011-11-08 | 15:35:03
    Bloggadress: http://way-i-am.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: