mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

UPDATE

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag har blivit så dålig på att ta med mig kameran följer en uppdatering bestående av enbart stulna pics, copyright? - vet inte vad det är

I helgen tog vi oss utanför vår hemma area..arena? det blev fest i Camden.

Vi hade besök av Anna, rackarns trevligt
                                    
           
Bilder tjyvade från Amanda

Har även hunnit med lite lobbyhäng med Sandra och Sofia..



Bilder tjyvade av Sofia

Och vi har blivit riktiga hejare på att grilla oavsett väder, ska vindarna veta!


En kväll och dagen efter var Marco två timmar sen till jobbet (och då skulle han ha börjat kl 1 på em, Hah!)
 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Vad härligt ni verkar ha! Ps va snygg du är i röda läppar!

    2011-05-03 | 19:12:35
    Bloggadress: http://homeofelina.blogg.se/
  • Jossan säger:

    hrmm (en harkling) är det inte en blogg som du händelsevis glömt att säga att du också snott bilder från? :) puss babe

    2011-05-03 | 22:31:04
    Bloggadress: http://stumbleinthestairs.blogg.se/
  • Amandolin säger:

    ahhha där har vi tjuuven! men ja bjuder på den för att jag STAL din magnum samt försökte blåsa dig på 20 fucking pund! It wont happen again!

    2011-05-03 | 23:15:19
    Bloggadress: http://morgonmellanbergen.blogg.se/
  • mathilda säger:

    hrmm (harkling haha) woopsi trodde förstås att det var uppenbart vem fotografen till den stiliga/felfria bilden är ;)

    2011-05-05 | 11:02:19

Kommentera inlägget här: