mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

PLUMBER?

Kategori: Allmänt

Lagom till grillningen hade vi en mindre översvämning i köket great!
Nån som kan gissa Joyas svar när vi ringer och säger att vi måste få hit en rörmokaer??
-have you pressed the button?
SUCK! button Joya!? det läcker från röret, vad vill du att jag ska trycka på för knapp? Tala om för mig vart den magiska knappen som löser alla problem med det här huset sitter, så ska jag gladeligen trycka på den!!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha jag tycker att det är helt rätt att börja med det svaret. Speciellt när det gäller dig ;)

    2011-05-05 | 19:07:29
  • Lollo säger:

    Kanske dags att dra av lite på hyran

    2011-05-05 | 23:13:42
  • Elina säger:

    Haha!

    2011-05-07 | 09:16:09
    Bloggadress: http://homeofelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: