mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

GUDARS

Kategori: Allmänt

Jaha så har norrlänningen lyckats sätta eld på kastrullen, brandlarmet tjöt så hela kvarteret stannade till. OJ vad det brann! Lösning: slänga ut skiten på betongen (nu förstår jag plöttsligt varför vi inte har gräsmatta på bakgården) och en hink med vatten. Det faktum att vi nu är kastrullösa glömdes snabbt bort då Annika stolt flinar och säger att jag lyckades rädda popcorna!

Lärdom: Amanda fortsättningsvis får micro popcorn duga även för DIG, där med basta!

Kommentarer

  • Amandolin säger:

    hahah jag dööör! vilken jävla brand de va! men hörru vi har ju ändå talat om att köpa en ny kastrull eller hur och sen så äter vi för mycket pasta som de är...hehe..

    2011-05-14 | 15:05:29
    Bloggadress: http://morgonmellanbergen.blogg.se/
  • mathilda säger:

    har aldrig äns funderat på att köpa en ny kastrull!! haha Du har nu skurit ner på min kost till endast havrekakor =) will blame u when I get faaat

    2011-05-14 | 18:22:19

Kommentera inlägget här: