mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

EN OTVUNGEN DAG

Kategori: Allmänt

Måndag. Kanske sista dagen i frihet och total ledighet... en härlig dag.
Först en rejäl sovmorgon sen begav vi oss in till staden tog en sväng förbi Harrods hittade en avdelning med faktiskt smått fantastiska klänningar! Annars var det mest skit inget man vill lägga sina pengar på än mindre sin livs besparing på, om ni förstår ;P

Taxibilarana står uppradade så att man slipper släpa hem ALLA påsar man har med sig ut från detta fashionabla varuhus.


 
Så blev det lunch på mysig uteservering någonstans längst Brompton rd.
   

Vi fortsatte till Hyde Park, bara genom att korsa en gata och ta klivet in i parken så doftade det plötsligt sommar, underbart! En fin park, stor och kyssandes (ibland gränslandes) par vart man än tittar. Vi svor lite åt all kärlek MEN sanningen är förstås att jag skulle absolut sitta hand i hand på en bänk i Hyde Park med någon jag tycker om =)
Med det sagt följer nu mer naturbilder eftersom att jag vet att det är det roligaste som finns.
  
   
Plötsligt fick Annika typ jobb, det är väldigt snabba ryck i detta land när väl rycken kommer vill säga, tro mig det är utmattande att prata i telefon med engelsmän..för huvudet.

Kommentarer

  • mathilda säger:

    Rättelse luncha förstås på Knightbridgs street där alltså Harrods ligger, punkt

    2011-03-29 | 23:10:18
  • Ratta säger:

    Det är värst vad ni strosar i parker, lite avis trots att det börjar bli ordentlig vår här i söder också.

    2011-03-29 | 23:28:06

Kommentera inlägget här: