mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

UNDERTON

Kategori: Allmänt

Vårt hus börjar likna en sjukstuga, Josefine blev magsjuk! i natt, Annika har ingen röst, jag inväntar samma stadie och Amanda är nog mest rädd för att bli smittad. Man får mycket tid över när man är sjuk då kan man leta fram sånna här grejjor som bevisar att det finns fler med för mycket tid över =D
Detaljer man inte lade märket till förr när man var mindre...


Kommentarer

  • josse säger:

    stackars dig:( hoppas du kryar på dig snart, ät massa ingefära, drick te med honung och citron, köp nå piller från apoteket och kurera! sen ska du unna dig en massa gott och kika lite film, då brukar man bli frisk;)

    2011-03-15 | 08:48:17

Kommentera inlägget här: