mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

SJUKSTUGA

Kategori: Allmänt

Så var det dax igen, virus, något jag verkligen ogillar!
Tur att det var en regnig och molnig dag, känns lite bättre att vara krasslig sådana dagar..
men tillfrisknad är första prioritet så en snabb vända till apoteket för piller av olika slag.

smet också in på tesco och köpte ett paket Ben&Jerry's, har hört att det är till och med bättre än Karlssons Kuckelimuck-medicin!

världens bästa Karlsson

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Stackare! Piller som är skitbra som finns att inköpa i England är sick nurse. Man blir frisk jättefort men innan blir man skittrött. Helt ofarligt, dock lite olagligt i Sverige Dick :P try it! Krya på dig!

    2011-03-13 | 22:30:10

Kommentera inlägget här: