mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

RÖKRUMMET

Kategori: Allmänt

Jossan och Amanda begav sig till Ikea för några dagar sedan och köpte lampor, lyktor och lakan, ett försök att göra det lite hemtrevligt i vårt inrökta sällskapsrum. Kanske inte ser så mycket ut för världen men Oo! en sån skillnad.

Så här mysigt blir det om man redigerar fotot

Igår använde vi för första gången ugnen, som vi trott var trasig, det blev en riktig festmåltid!
Tyvär verkar dem inte veta vad bea är här men vi fick i alla fall tag i potatis!! 
 

Kommentarer

  • Amandolin säger:

    va lycklig jag ser ut över den goa maten och det mysiga sällskapsrummet....höhö.

    2011-03-27 | 20:19:03
    Bloggadress: http://morgonmellanbergen.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Att vi seriöst lyckades göra rummet fulare tycker jag fortfarande är värt en medalj av some kind :) Tur att man kan redigera bilderna, annars kanske vi aldrig får besök!

    2011-03-27 | 23:33:11
    Bloggadress: http://stumbleinthestairs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: