mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

PROMENIX

Kategori: Allmänt

Tog en promenad i Tooting Common, gräset var nyklippt och det luktade picknick!

Det gömmer sig många olika slotthus runt om kring parken 

Och en tea cottage, som fick mig att tänka på våffelstugor, jag har många fina våffelstuga-minnen!
Jag ser min familj på långfärdsskidor bestiga fjällen när det är som kallast och alltid i snöstorm, syskon som gråter och mamma som har "dåliga" stavar. Humör som är totalkört i botten, var F-N skulle vi ge oss ut på skidor i år igen nästa år tar jag scooter upp!... men så plötsligt ser man den efterlängtade våffelstugan som gör allt stakande värt det!

I tooting common liggär även Englands största swimming pool

Ähh? säg det igen!
Jo i tooting common ligger även Englands största swimming pool.
(säger något om utbudet på swimming pools) 

Kommentarer

  • Susanne säger:

    i morrn är det våffeldagen....men erkänn att slitet alltid varit värt den lilla synen av en våffelstuga med utedass och snöstorm runt knuten...

    2011-03-24 | 22:26:55
  • josse säger:

    oj vad mysigt det ser ut! du får leta upp de bästa parkerna tills vi kommer så får vi gå ut och picknicka! idag får du hitta nått ställe som serverar svenska våfflor:) annars kan jag äta en åt dig;) KRAM!

    2011-03-25 | 08:27:55
  • Elin säger:

    Våfflor! Vad är det för påfund?

    2011-03-25 | 10:16:04

Kommentera inlägget här: