mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

PORTOBELLO ROAD

Kategori: Allmänt

Lördag och marknad längs Portobello Road, Nothing Hill ni vet.. mycket folk och ännu mer grejer! om jag bara hade lite kosing så skulle jag gå loss på ALLT! halsbandsur, gamla kameror, tavlor, förstoringsglas (varför vill jag så gärna köpa förstoringsglas? vad ska jag med det till??), kläder, kläder, skivor och mat. Solen stråladr på en klarblå himmel och i varje gatuhörn står och sitter musikanter, precis så ska livet vara vandrandes längst Portobello...  i allafall en timme eller två för sen var jag tvungen att rusa, jag hade nämligen trot eller ej en tid att passa idag!


Kommentarer

  • Susanne säger:

    Ser och låter häääärligt, längtar till våren

    2011-03-20 | 18:26:56
  • Susanne säger:

    ser och låter häääärligt, längtar till våren

    2011-03-20 | 18:28:20

Kommentera inlägget här: