mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

MINISTRY OF SOUND

Kategori: Allmänt

En klubb som vi blivit rekomenderad och tydligen är en av Londons populäraste klubbar.
Först var det kö fram till vakterna, sen var det kö fram till visitationen och larmdetektorerna, sen var det en helvets kö till garderoben, efter 1 och en halv timmes köande fick vi nöja oss med att dansa till hous och tecno...
Not my cup of tea..

Läste sedan om det i min lilla turistbok:
Ministry of sound är mer en bara en klubb,
det är ett globalt fenomen.
Denna pulserande nattklubb är stället där allt
började för 17 år sedan- kända DJ:s som
Sasha, Pete Tong och Paul Oakenfold får
fortfarande taket att lyfta på helgerna.

Jag säger som Josefine, What the fuck!  
           

Kommentarer

  • Rasmus Axelsson säger:

    Hahaha, jag måste nog ställa mig på din sida. Inte ens kända DJ:s kan göra 1,5h kö värt mödan. Om dom sedan spelar house och techno så blir det ett BIG NO NO!

    2011-03-08 | 23:29:59
  • Jossan säger:

    Ja verkligen, what the fuck!!! Dessutom var hon som sökte igenom min väska otrevlig, bara minus den kvällen alltså :)

    2011-03-22 | 00:55:30
    Bloggadress: http://stumbleinthestairs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: