mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

MEDICAL CENTRE

Kategori: Allmänt

Har precis varit hos farbror doktorn, kl 7pm!
Skysta öppettider hos vårdcentralen här :)
Dr Hussain talade om att jag var svullen (halsen alltså förövrigt är jag super fit) sen slängde han ett öga i halsen och konstaterade att jag har en infektion, punkt.
Så jag fick ett recept och sprang ner till appoteket, kl 7.15pm!
Skysta öppettider hos appoteken här :)
Eftersom det vankas tjusig måltid kött och potäter (vi har äntligen lyckats få igång ugnen) och till det några flaskor rödvin så startar jag kuren och lika med det vitveckan imorgon!...eller går det bra att kombinera alkohol och penicillin mamma??

Kommentarer

  • Mamma (eller inte...) säger:

    Ja gumman, det finns ingen bättre blandning än alkohol och penicillin, när jag är riktigt sjuk brukar jag blanda de båda till en god drink.

    2011-03-25 | 21:53:30
  • Susanne säger:

    och va tror du att din riktiga mamma svarar på det???? Allting går det handlar bara om hur frisk man vill bli

    2011-03-25 | 22:13:55
  • kaffe och våffla säger:

    min doktor sa att de går bra att blanda alkohol och pencilli.. tar bara lite längre tid att bli frisk Haha

    2011-03-28 | 23:19:02
    Bloggadress: http://camillacalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: