mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

HEMMA HAK

Kategori: Allmänt

Det finns en pub som ligger typ tre min från vår dörr, Kings Head, på måndagar har dem quiz där.
Upptagna som vi är har vi inte hunnit med det tidigare men igår äntligen, invigde vi med besök på vårt hak som vi redan i förväg bestämt att det är. Och visst är det! jätte trevligt ställe och roligt med quiz som lär bli måndagstradition (hoppas,hoppas). Tyvär kom vi sist... men det viktiga är ju att delta och jag tycker bara att det är bra att komma sist i just quiz. Det blir annars så mycket prestige för att inte tala om förväntnigar av alla runt omkring, nu kan man istället lite soft glida in på måndagkväll ta något att käka och totalförlora i frågesporten utan att folk höjer på ögonbryna.



Måste ändå tilläga att jag pricka in James Coock i bildfrågan och det mina damer och herrar var det bara en endaste grupp till som gjorde!...ärligt talat var dem andra frågorna på en alldeles för branslig nivå för att jag ska lagra svaren i mitt hjärkontor... HAHAhaaa

Kommentarer

  • Elina säger:

    Det var 6 dagar sen du uppdaterade! Kom igen nu!

    2011-04-03 | 18:32:59
    Bloggadress: http://homeofelina.blogg.se/
  • josse säger:

    UPDATE! elina skrev precis vad jag tänkte:) lever du, eller arbetar du ihjäl dig?! vi (iaf jag som inte äger facebook)blir ju oroliga:)

    2011-04-04 | 08:53:30
    Bloggadress: http://josipcalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: