mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

GREKEN

Kategori: Allmänt

Vår granne är grek och pratar inte så bra engelska men kan hjälpa till med ALLT
(enligt Yoja vår halta landlord som rullar med ögonen när hon tänker)
Igår var första gången jag såg greken.

Greken grillar fisk kl 9 på kvällen, vilket iof inte är märkvärdigt men i
mars när det är kolsvart ute kl 9 på kvällen blir det roligt =)

Greken har även världens största parabol som täcker min annars
obetalbara havsutsikt!

Kommentarer

  • Rasmus Axelsson säger:

    Måste bara få påpeka att jag redan nu gillar Greken. Han vet vad han vill se på TV och han gör allt för att få den mat han vill ha. NICE!

    2011-03-08 | 23:34:31
  • Anonym säger:

    Du kanske kan få se svt-play hos honom:D

    2011-03-09 | 21:28:25

Kommentera inlägget här: