mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

FLYGRESAN

Kategori: Allmänt

Gick finfint..för mig, Amandas flyg från Ö-sund var försenat så jag satte mig bredvid en tom flygstol och hon fick ta en senare flight. Framme på Heathrow satte jag mig ner mellan en indisk kvinna och ett gäng afrikaner, jag skickade iväg lugna sms till mina roomies att de skulle höra av sig när de landat. efter två timmars väntan utan svar på varken sms eller upprigning var jag inte riktigt lika lugn och började fundera på hur FAN man använder en telefonautomat (efter 2 timmar satt fortfarande samma indiska kvinna och afrikanska gäng kvar, why?).
När jag oroligt börjat konka på väskorna närmare 3h senare fick tjejerna till slut tag i mig: LÄTTNAD!
Mat, corona och sedan taxi till ett iskallt hus, tur att ASDA har nattöppet täcken, kuddar, filtar och lite mat var för överlevnad nödvändigt. PK
taxichaffisen hade tålamod med oss och påsarna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: