mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

CATCH BAR in SHOREDITCH

Kategori: Allmänt




Kitty Macfarlane, jätteduktig tjej lite Amy macdonald i rösten

Band nr två uppfattade inte namnet, högt, fartfylt, bra

Tillslut dragplåstret Last Republic (inte west republic, Amanda!=P)
Låter lite som Muse

Helt klart SYGGASTE brudarna på stället!

Det här är min nya (Brittiska!) vän James vars idé det var att gå hit,
jag tror han är ett fan av Last Republic.

Nice kväll, observera inträde endast! £3 gillar't

Kommentarer

  • elina säger:

    ser ut som en grym kväll! hur går jobb letandet?

    2011-03-13 | 17:03:38
  • Publisher säger:

    Meh Elina!! förväntar mig bara den frågan av folk över 30 ;)

    Det är svårt klädbutikerna tar inte emot cv alls så jag får hoppas på resturang,cafe..den typen.

    Håll tummarna!

    2011-03-13 | 20:36:11
  • Karin säger:

    Snyggt!

    2011-03-14 | 07:50:03
  • josse säger:

    haha alla över 30 och sen tant josse och tant elina:p men viktigare än det; jag vill veta om din vän, vem är han, hur träffade du honom, bor han nära, hur gammal, vad jobbar han med...tjae du vet, så vi inte behöver vara oroliga att du umgås med några konstingar! och självklart håller vi tummarna för jobb! helst en bar har vi kommit fram till, det blir kul när vi kommer över haha:p

    2011-03-14 | 08:45:55
  • Elina säger:

    Hade en tänkt skriva något helt annat (killen på bilden)!!! Men jag tänkte ju på att det är mer än bara vänner som läser denna blogg! Men vist jag kan ta att jag är tant (stod ju faktiskt o la in röbetor o baka bröd häromdagen) Men de är klart att man är nyfiken på hur allt går!! // tant E

    2011-03-14 | 21:34:13

Kommentera inlägget här: