mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

BACK to BUSINESS

Kategori: Allmänt

I går klev jag upp kl.7 kan erkänna att det var ett tag sen jag gick upp så tidigt. Fantastiskt nog blev jag bara glad när väckarklockan ringde... jag vet inte hur många gånger jag våndats under natten med olika komma-försent-till-jobbet drömmar som innehöll allt från flygplan, bussar, död mobil m.m.
Hur som helst så skulle jag provjobba på ett "cafe" egentligen mer frukost/lunch ställe, Franky den italienska managern var supertrevlig, han spelar häftiga ljud på synt i band och lärde sig snusa i Göteborg. Dagen flöt på bra och rätt lugnt.
Det firades med vin i solen, solen som sken så starkt att man blev lite svettig!! :) och på kvällen firades det lite till med mer vin på Gigalum i Clapham south.

Ett rätt flådigt ställe


Så til en riktigt bra nyhet, imorse ringde ägaren och erbjöd mig jobb! Så från och med nästa vecka är jag en arbetande kvinna igen, the place is called Crumpet

Kommentarer

  • terese säger:

    yippi! grattis det kommer va super kul ska du se. p&k

    2011-03-24 | 20:32:50
  • Susanne säger:

    Toppen!!!! Tummarna e alldeles blå av allt hållande:)

    2011-03-24 | 22:23:06
  • Karin säger:

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! PK FRÅN K .LINDGREN

    2011-03-25 | 08:15:29
  • josse säger:

    GRATTIS x 10000000 :D

    2011-03-25 | 08:29:49
  • Ratta säger:

    Faan, vad härligt. Grattis Grattis.

    2011-03-25 | 21:56:02

Kommentera inlägget här: