mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

TONY

Kategori: Allmänt

Är killen..gubben som äger fyndigt som få TONY's cafe två dörrar från mitt jobb.
Han gillar alla söta flickor som jobbar på crumpet och stör mig allt för ofta (på ett artigt! vis) när jag har rast.
Idag när jag och Tess hade fullt upp med att stänga kom Tony förbi med en flaska..tja det var en turkisk variant av ouzo, så av en händelse står vi där med en varsin drink i handen och skålar på turkiska... är Tony verkligen ett turkiskt namn?? det låter ju mer italiensk.. trodde han var italienare...men nog fan skåla vi på turkiska..aja, hur som helst man kan inte annat än gilla folk för att dem är som dem är här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: