mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

SYRRAN

Kategori: Allmänt

Kommer på besök imorgon.
-Boka ett flyg som landar på kvällen så är det inga problem för mig att möta upp dig oavsätt om jag jobbar
-Ok

-Nu har jag bokat flyg! Landar kl9.10
-På morgonen??
-Japp=)

SMART BRUUUUD
-Ok, jag jobbar, så hur har du tänkt dig dagen?
-JAG HAR TÄNKT att du SKA MÖTA mig på FLYGPLATTSEN!!
-sa jag boka flyg som landar på kvällen??
-MEN NU FANNS DET INGET SÅNT FLYYYG!

Så nu ska lillasyster ta sig alldeles själv från flygplatesen till mitt jobb, det här kan aldrig sluta bra!

Välkommen! hoppas för allt i världen på den här minen imorgon ca 11.00 am...otherwise, time for concern

Kommentarer

  • elina säger:

    Goooood luck elin, det kommer att gå...

    Bra såklart, hoppas ni får det jätte kul!

    2011-06-14 | 22:01:01

Kommentera inlägget här: