mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

SOM JAG SKRATTA

Kategori: Allmänt

Vi upptäckte idag att syrran har blivit kapad på facebook, en snubbe från Sirlanka har försök bli vän med henne under en tid. Pass upp!! Så här kan det gå om man ignorerar vänförfrågningar:

Ett collage med nån slags kärleksdikt dyker obehagligt upp på mailen, HAHA HAAAA
Älskar!! att han klippt in hennes face i fönstret också!!!!!!
En del människor har för mycket tid.

Kommentarer

  • Linn säger:

    hahahhaa! tack, detta förgyllde min dag :)

    2011-06-15 | 22:53:48
    Bloggadress: http://way-i-am.blogspot.com/
  • elina säger:

    Hahaha galet!

    2011-06-16 | 14:37:46
  • sofia säger:

    hahahaha jag doooooor!

    2011-06-16 | 17:51:36
  • Ratta säger:

    Hahaha, älskar ansiktet i fönstret, fantastiskt

    2011-06-18 | 15:37:52

Kommentera inlägget här: