mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

I BRIST PÅ ANNAT

Kategori: Allmänt

Kan jag dela med mig av att jag idag fick ångest över att jag inte äter tillräckligt med frukt längre så middagen blev så här

är sjukt sne över att jag inte får till terese så som hon ser ut, på teckningen alltså.

var en sväng till primark å då är det lätt hänt att man blir med hatt

och så undrar jag bara: NÄR KOMMER SOMMAR VARMEN TILLBAKA??

Kommentarer

  • josse säger:

    man ser ju iaf att det är tessi till och med på håll ju, och från sidan! good job:)



    btw, ja det måste vara byxorna som krympt..



    sen undrar vi ALLA: när kommer MATHILDA tillbaka?! vi saknar ju dig!



    ps. hatten var najs, med det som fångade mitt öga mest var starbucksmuggen:)

    2011-07-14 | 00:08:12
    Bloggadress: http://josipcalling.blogg.se/
  • mathilda säger:

    Ja visste att du skulle notera muggen! haha

    jag kommer hem nån gång i augusti..inte lång tid kvar,

    xx

    2011-07-14 | 12:05:19
  • Anonym säger:

    vi saknar dig så bra att du kommer hem snart äventyren denna sommar har inte varit sig lika.

    2011-07-14 | 16:24:41
  • elina säger:

    Sötnos! När du komler hem får vi köra en snabb svensk sommar med dig!

    2011-07-14 | 17:05:23
  • kajan säger:

    EN NÄVER (BÄVER) HATT!!!!!

    2011-07-15 | 08:35:30
  • Linn säger:

    DIGGAR HATTEN!

    <3 att du kommer hem! du är saknad, så du vet! nästa gång följer jag med dig :)

    2011-07-15 | 15:30:48
    Bloggadress: http://way-i-am.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: