mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

FLYTTAT

Kategori: Allmänt

Mitt nya crib

Delar numera lägenhet med en Svenska och två Britter, det tog bara 5 dagar! innan jag träffa på pojkarna i huset. Verkar vara sjysta snubbar med många fågelhistorier. Mark behöver städa sitt rum. Har ännu inte stött på Svenskan. En husregel: ställ inte disken i zinken. Vet inte än hur porttelefonen funkar.. men så lär jag väll aldrig behöva använda den häller...

Kommentarer

  • Linn säger:

    Jag vill ha hela storyn om hur du hamnade där!!

    njut av din tid nu för nu är det inte långt kvar tills du är hemma med oss igen! sjukt vad tiden går snabbt!

    2011-07-07 | 11:23:18
    Bloggadress: http://way-i-am.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: