mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

IMPORTANT STUFF

Kategori: Allmänt

När man oroar sig för övervikt inför hemresan är det absolut nödvändigt att införskaffa en sån här:

det är en microvågugnsäggkokare, typ.
Det Engelska köket är verkligen inte ett av dem bästa men vissa saker har jag ändå blivit hooked on ex:
- mayo
-bacon sandwich (inkluderar mayo)
-club sandwich (inkluderar mayo)
-eggs benedict, -royal, -florentin
pga. eggsen måste jag ha en sån här microvågugnsäggkokare.

Kommentarer

  • susanne säger:

    Du kan ju ha den som handbagage;)

    2011-08-19 | 18:03:24
  • josip säger:

    haha mayo is tha shit! vi kan göra smörgåsar ihop sen när du kommer hem:)

    2011-08-26 | 10:40:39

Kommentera inlägget här: