mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

KAMERASLÖ

Kategori: Allmänt

Jag har visst blivit lat med kameran, resulterar i färre blogginlägg+att jag har börjat jobba så plötsligt verkar inte dygnet ha lika många timmar som när jag var dagdrivar.
Anyway, jag skulle kunna recensera typ tio filmer som vi hunnit med att titta på men jag skiter i det å slänger ut en bild eller snarare ett collage som jag snott av Amanda. Det är från i lördags när vi var på väg till en fest i Shoerditch, McQueen var stället att vara på.


Det här är trot om ni vill precis i början av kvällen, jag jobbade dagen efter och åkte hem i tid=sista tuben, Men för mina kära roomies spårade det rätt rejält. Amanda slog sitt tidigare personbästa med att åka buss i ca 5 timmar för att komma hem, Josefin kom hem utan väska och jacka... hon brukar bara glömma jackan i vanliga fall, Annika kom inte hem alls. (Josefin har hämtat sin väska och jacka idag, så tänk inte mer på det ♥) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: