mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

TILL ALLA SOM TJATAT

Kategori: Allmänt

på att få se förberedelsarna inför brölloppet:

Dem här flaggorna på oxford street är det mest upp uppskåsade jag sett kring brölloppet. Kan bero på att jag inte åker förbi Westminister abbey dagligen och att vi inte har någon tv (följer därför nyheterna förfärligt sporadisk, bara när jag får tag i en metro). Rycktet säger dock att det finns engagerade själar som tältar utanför Westminister och har gjort så i några dagar, drottningen gjorde idag sitt sista offentliga framträdande innan brölloppet.. och det ska vara gråa hästar på plats (man har valt ut dem lugnaste kusarna) och vad mer.. jo det ska regna på fredag. Eftersom att jag jobbar hela långa fredagen går jag miste om denna feeest, så jag ger blanka tusan i vädret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: