mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

MEMBER of LLOYDS TSB

Kategori: Allmänt

Var ledig idag och rusade till banken vi 9:o snåret för att fixa ett bank-konto. Min chef var nämligen förbi jobbet igår och tyckte att Tess skulle bocka av mitt träningsprogram, så kan jag få lönehöjning redan från 8 april. Att jag sedan inte fått ordentlig träning verkar tydligen vara mindre viktigt, det kommer förmodligen bara drabba mig med en spark i arslet som kommer göra ont! Men vad är lite smärta jämfört med påökt?? Så brottom, brottom till banken och nu har jag ungefär en roman med uppgiftsfält att fylla i, är det nåt jag ogillar så är det papper, framför allt papper som man måste läsa, sådana med viktig info.. som man måste läsa och fylla i.

Efter banken åkte jag till Notting Hill på jakt efter en klänning men dem jag tyckte om fanns inte i min storlek, så jag blev sur och köpte två t-shirts istället. 



Hittade en klänning på Primark, Å tur var ju det eftersom att jag måste vara fin imorgon då söta Annika fyller år!
 

Kommentarer

  • josse säger:

    grymt snygga tishar, vill dock se klänningen! haha vi lider av samma problem med info-papper, det GÅR INTE att läsa dem utan att somna, eller iaf tappa fokus:p

    2011-04-05 | 22:51:57
    Bloggadress: http://josipcalling.blogg.se/
  • josse säger:

    ps. GRATTIS till p¨åökt efter bara några dagars jobb, du e bäst;)

    2011-04-05 | 22:52:29
  • Elina säger:

    ASS snygga tisar!!

    2011-04-05 | 23:08:18
    Bloggadress: http://homeofelina.blogg.se/
  • karin säger:

    heja heja

    2011-04-06 | 07:45:32

Kommentera inlägget här: