mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

INTERNETT..

Kategori: Allmänt

..I mobilen tack! Skulle verkligen göra saker och ting enklare ibland.
Igår åkte jag in till city för att träffa Sofia och några kompisar till henne, Sofia sa att jag skulle åka till Liecester Square så skulle hon skicka info hur jag tar mig till resturangen...

Vägbeskrivningen löd:

Gå ner A400 gatan, den stora.
Ta vänster på Cecil street, ta höger på St Martins street,
ta vänster på May street, ta höger Bedfordbury,
vänster på Chandos place.
Den fortsätter och blir Maiden lane.
Stället heter La Tasca, vi sitter på ovanvåningen.

..ehh ok!
Jag kom enda till Cecil street innan jag tappade bort mig.. jag vet inte efter hur lång tid men till slut kom jag rätt.
Fick lite Paella i magen och sedan drinkar bla denna gooding.

Kommentarer

  • sofia säger:

    haha hur svårt kan det va????????

    2011-04-14 | 12:55:35
    Bloggadress: http://mymanhattan.blogg.se/
  • Susanne säger:

    meeen du skulle ju bara ta hö på St Martins steet:)))

    2011-04-14 | 18:12:26

Kommentera inlägget här: