mathildacalling

När jag inte befinner mig på samma plats som du, min familj, och mina vänner, är det detta som händer

IDAG

Kategori: Allmänt

Åkte in till Bond street ganska tidigt för jag hade bestämt mig för att handla kläder och det gjorde jag också.
I väntan på att flickorna skulle bli klara satt jag ner i solen tog en fika och började läsa på en bok som jag fått låna av Sofia, Vecka 36. Har du läst den mamma? Utspelar sig i Brantevik så tänker att du säkert har det :)


Mötte tjejerna vid South Kensington för att gå på Victoria and Albert museum
 
 Ikväll blir det quiz som vanligt, en ENORM press ligger på våra axlar efter förra veckans bravur, håll tummarna

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Har inte läst den, bra tips!

    2011-04-18 | 19:21:45
  • Elina säger:

    Visa shoppingen!

    2011-04-18 | 21:10:37
    Bloggadress: http://homeofelina.blogg.se/
  • josse säger:

    hur gick det på quizen?! bara tredje sist kanske?:)

    2011-04-19 | 09:35:30
    Bloggadress: http://josipcalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: